Vrácení a reklamace zboží

Jak mohu vrátit, vyměnit nebo reklamovat zboží?

Něco vám nevyhovuje? Všechny informace k vrácení nebo reklamaci zboží nakoupeného v e-shopu veselezvire.cz najdete na této stránce.

 

Vrácení zboží / Odstoupení od kupní smlouvy

Nakoupili jste v e-shopu, ale něco se vám nelíbí nebo nesedí? Nevadí! Máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu.

Jak postupovat při vrácení zboží:

  • Informujte nás o odstoupení od smlouvy
    Odešlete nám e-mailem na vase@veselezvire.cz vyplněný formulář pro odstoupení [formulář]. Tento vyplněný formulář přiložte do odesílaného balíku.
  • Zboží odešlete zpět
    Nejpozději do 14 dnů od oznámení o odstoupení nám zašlete zboží zpět na adresu:

Prodejna Kočkapes
Ludvíka Svobody 1073
543 01 Vrchlabí

Náklady na dopravu zboží zpět k nám hradí zákazník.

  • Zboží vraťte kompletní a nepoškozené
    Vrácené zboží by mělo být v původním stavu – nepoškozené, čisté v původním obalu. Do balíku přiložte formulář pro odstoupení.
  • Vrácení peněz
    Peníze vrátíme do 14 dnů od odstoupení.

Upozornění:

  • Na vrácení zboží se nevztahuje možnost odstoupení:
    • např. u zboží vyrobeného na míru nebo u zboží, které nelze z hygienických důvodů vrátit po rozbalení.
    • Pokud bude vrácené zboží poškozené nebo neúplné, může být adekvátně snížena vrácená částka.
    • I my máme právo kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit.

 

Reklamace zboží

Něco není v pořádku? Rádi se na to podíváme a napravíme! Pokud zboží, které jste u nás zakoupili, vykazuje vadu, neodpovídá popisu při koupi nebo se poškodilo běžným způsobem, máte právo jej reklamovat.

Co je důležité vědět:

  • Řídíme se platnými zákony a předpisy.
  •  Zaručujeme, že námi prodávané zboží:
    • je v bezvadném stavu při převzetí,
    • má vlastnosti, které jste mohli očekávat (dle popisu na e-shopu či od výrobce),
    • je vhodné k běžnému užití,
    • má uvedené množství a kvalitu.
  • Na co se reklamace nevztahuje:
    • zboží prodané se slevou kvůli známé vadě, která byla důvodem snížení ceny,
    • běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním,
    • použité zboží prodané jako takové.

Jak a kdy reklamovat:

Reklamaci uplatněte co nejdříve po zjištění vady – ideálně bezodkladně. Včasné nahlášení pomáhá předejít zhoršení závady a zamítnutí reklamace.

Reklamaci je nutné podat nejpozději do 24 měsíců od převzetí zboží. Výjimkou je zboží s uvedeným datem minimální trvanlivosti nebo zboží se známou vadou, na kterou byla poskytnuta sleva a se kterou jste byli předem seznámeni.

Ke každé reklamaci je nutné přiložit doklad o koupi (účtenka nebo faktura). Reklamace se nevztahují na zboží zakoupené u jiného prodejce.

Jak postupovat při reklamaci

  • Vyplňte náš formulář a přiložte do odesílaného balíku. 
  • Přiložte doklad o koupi (účtenku nebo fakturu).
  • Zašlete zboží doporučeně (např. kurýrní službou nebo poštou), nebo jej přineste osobně na adresu:

Prodejna Kočkapes
Ludvíka Svobody 1073
543 01 Vrchlabí

Důležité: Balík označte jako "Reklamace – Veselezvire.cz", ať vše rychle dohledáme.

Co se děje potom?

Vaše reklamace bude vyřízena (včetně případné opravy či výměny) nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se nedomluvíme jinak.

 

Zboží určené k vrácení nebo reklamaci nám můžete zaslat jakýmkoli dopravcem, avšak vždy pouze na adresu naší provozovny. Balíky zaslané do výdejních boxů nepřebíráme.

Náklady na dopravu zboží zpět k nám hradí zákazník.

 

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat. Rádi vám pomůžeme.