Vrácení a reklamace zboží
Jak mohu vrátit, vyměnit nebo reklamovat zboží?
Něco vám nevyhovuje? Všechny informace k vrácení nebo reklamaci zboží nakoupeného v e-shopu veselezvire.cz najdete na této stránce.
Vrácení zboží / Odstoupení od kupní smlouvy
Nakoupili jste v e-shopu, ale něco se vám nelíbí nebo nesedí? Nevadí! Máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu.
Jak postupovat při vrácení zboží:
- Informujte nás o odstoupení od smlouvy
Odešlete nám e-mailem na vase@veselezvire.cz vyplněný formulář pro odstoupení [formulář]. Tento vyplněný formulář přiložte do odesílaného balíku.
- Zboží odešlete zpět
Nejpozději do 14 dnů od oznámení o odstoupení nám zašlete zboží zpět na adresu:
Prodejna Kočkapes
Ludvíka Svobody 1073
543 01 Vrchlabí
Náklady na dopravu zboží zpět k nám hradí zákazník.
- Zboží vraťte kompletní a nepoškozené
Vrácené zboží by mělo být v původním stavu – nepoškozené, čisté v původním obalu. Do balíku přiložte formulář pro odstoupení. - Vrácení peněz
Peníze vrátíme do 14 dnů od odstoupení.
Upozornění:
- Na vrácení zboží se nevztahuje možnost odstoupení:
- např. u zboží vyrobeného na míru nebo u zboží, které nelze z hygienických důvodů vrátit po rozbalení.
- Pokud bude vrácené zboží poškozené nebo neúplné, může být adekvátně snížena vrácená částka.
- I my máme právo kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit.
Reklamace zboží
Něco není v pořádku? Rádi se na to podíváme a napravíme! Pokud zboží, které jste u nás zakoupili, vykazuje vadu, neodpovídá popisu při koupi nebo se poškodilo běžným způsobem, máte právo jej reklamovat.
Co je důležité vědět:
- Řídíme se platnými zákony a předpisy.
- Zaručujeme, že námi prodávané zboží:
- je v bezvadném stavu při převzetí,
- má vlastnosti, které jste mohli očekávat (dle popisu na e-shopu či od výrobce),
- je vhodné k běžnému užití,
- má uvedené množství a kvalitu.
- Na co se reklamace nevztahuje:
- zboží prodané se slevou kvůli známé vadě, která byla důvodem snížení ceny,
- běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním,
- použité zboží prodané jako takové.
Jak a kdy reklamovat:
Reklamaci uplatněte co nejdříve po zjištění vady – ideálně bezodkladně. Včasné nahlášení pomáhá předejít zhoršení závady a zamítnutí reklamace.
Reklamaci je nutné podat nejpozději do 24 měsíců od převzetí zboží. Výjimkou je zboží s uvedeným datem minimální trvanlivosti nebo zboží se známou vadou, na kterou byla poskytnuta sleva a se kterou jste byli předem seznámeni.
Ke každé reklamaci je nutné přiložit doklad o koupi (účtenka nebo faktura). Reklamace se nevztahují na zboží zakoupené u jiného prodejce.
Jak postupovat při reklamaci
- Vyplňte náš formulář a přiložte do odesílaného balíku.
- Přiložte doklad o koupi (účtenku nebo fakturu).
- Zašlete zboží doporučeně (např. kurýrní službou nebo poštou), nebo jej přineste osobně na adresu:
Prodejna Kočkapes
Ludvíka Svobody 1073
543 01 Vrchlabí
Důležité: Balík označte jako "Reklamace – Veselezvire.cz", ať vše rychle dohledáme.
Co se děje potom?
Vaše reklamace bude vyřízena (včetně případné opravy či výměny) nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se nedomluvíme jinak.
Zboží určené k vrácení nebo reklamaci nám můžete zaslat jakýmkoli dopravcem, avšak vždy pouze na adresu naší provozovny. Balíky zaslané do výdejních boxů nepřebíráme.
Náklady na dopravu zboží zpět k nám hradí zákazník.
V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat. Rádi vám pomůžeme.