Vrácení a reklamace zboží
Zboží chci VRÁTIT
Vybrali jste si produkt, který Vám nevyhovuje? Žádný problém, protože zboží můžete vrátit. Klikněte sem pro stručný návod, jak postupovat při odstoupení od kupní smlouvy.


Vrácení zboží / odstoupení od kupní smlouvy
Nakoupili jste v e-shopu, ale produkt vám nevyhovuje? Máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.
Jak postupovat při vrácení zboží
- Informujte nás o odstoupení od smlouvy
Pro rychlejší vyřízení odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme vyplnit formulář a přiložit jej k vracenému zboží. - Zboží zašlete na adresu:
ODSTOUPENÍ – VeseléZvíře.cz
Ludvíka Svobody 1073
543 01 Vrchlabí - Zboží vraťte kompletní a nepoškozené
V původním stavu – nepoškozené, čisté v původním obalu. - Vrácení peněz
Peníze vrátíme do 14 dnů od vyřízení odstoupení.
Upozornění
- Nelze vracet zboží vyrobené na míru nebo z hygienických důvodů po rozbalení.
- Nelze vracet potraviny a krmiva (např. granule, konzervy, pamlsky) s porušeným nebo otevřeným obalem.
- Poškozené nebo neúplné zboží může mít sníženou hodnotu.
- Vyhrazujeme si právo kdykoli od kupní smlouvy odstoupit.
Zboží posílejte vždy na adresu provozovny. Nepřebíráme balíky ve výdejních boxech ani zásilky na dobírku.
Zboží chci REKLAMOVAT
Mrzí nás pokud se u výrobku vyskytla vada. Pojďme to společně vyřešit. Tady najdete stručný postup, jak správně a rychle uplatnit zákaznickou reklamaci.


Jak a kdy reklamovat
Pokud se u zakoupeného produktu v průběhu záruční doby objeví závada, máte právo jej reklamovat. Mrzí nás, že jste se setkali s komplikací – vaší reklamaci se budeme věnovat s maximální péčí a uděláme vše pro to, abychom problém vyřešili k vaší plné spokojenosti.
Reklamaci uplatněte co nejdříve od zjištění závady, nejpozději však do 24 měsíců od převzetí zboží.
Postup při reklamaci
- Formulář
Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme vyplnit reklamační formulář a přiložit jej k vracenému zboží. - Zboží zašlete na adresu:
REKLAMACE – VeseléZvíře.cz
Ludvíka Svobody 1073
543 01 Vrchlabí - Pokud je zásilka při převzetí viditelně poškozená
Nepřebírejte ji a s dopravcem ihned sepište protokol o poškození. - Pokud poškození zjistíte až po převzetí
Je nutné bezodkladně zahájit reklamaci u nás a pořídit fotodokumentaci zásilky i obsahu.
Reklamaci není možné uplatnit na:
- běžné opotřebení zboží,
- vady způsobené nesprávným použitím,
- potraviny a krmiva (např. granule, konzervy, pamlsky) s porušeným nebo otevřeným obalem,
- zboží zakoupené se slevou kvůli známé vadě,
- použité zboží prodané jako použité.
Co se děje po odeslání reklamace
Po doručení zásilky reklamaci posoudíme a vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího převzetí.
Zboží vždy zasílejte přímo na naši adresu provozovny. Nepřebíráme zásilky zaslané do výdejních boxů ani na dobírku.
V případě neuznané reklamace hradí náklady na dopravu zpět zákazník.